środa, 9 października 2013

AAAAA...

Siemka...
Pewnie to wiecie ale... w 77 odcinku były dwa pocałunki... Femiły i DRUGI POCAŁUNEK NAXI!
Obie te pary kocham w serialu chyba najbardziej. Nie wiem czemu ale opowiadania zazwyczaj pisze,  że jest Fere a nie Femiła ale co tam. W serialu kocham tą dwójkę bardzo.


A teraz gify, zdjęcia i filmiki:
Gifcie:



Fotki:




I FILMIKI:





Prawie koniec nowości bo przeczyłam, że chyba w 78 odcinku Viola i Leon mają się pocałować. Mam nadzieję, że to prawda....
Oki kończę papa...
Rozdział prawie skończony więc może jutro go dodam.

TE AMO!

3 komentarze:

  1. Taaaak <3
    FEMIŁA!!! <3
    NAXI! <3
    LEONETTA! XD
    Jeszcze tylko Marcesci brakuje, ale wiem, że będzie ^^
    Taki mały zaciesz :D Według mnie sezon 2 będzie lepszy od pierwszego xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Femila i Naxi to moje ulubione pary !!!! Jeju, 2 pocałunki w jednym odcinku! <333 I to jeszcze moich dwóch ulubionych par!! ♥♥ Awww.... Życie jak marzeniee!!! ♥♥

    OdpowiedzUsuń