piątek, 11 października 2013

Zmiana...

Hejka.
Wiecie co? Chyba zmienię nazwę tego bloga oraz adres ponieważ nie bardzo wychodzi mi pisanie tylko o tych parach a teraz mam wenę na Bromillę więc nie wiem już sama. Piszcie czy chcecie żebym zmieniała czy mam po prostu pisać o wszystkich parach co?
Rozdział nie wiem kiedy bo jeszcze nie skończyłam.
Tutaj jest pocałunek Bromi:
Z 78 odcinka:
Oraz z 79 odcinka:

A właśnie nasza kochana Leonetta znowu jest razem tylko jak zwykle im coś przerwało jak mieli się pocałować. A tym czymś był telefon Leona do którego dzwoni Andreas. Patrzcie jak mieli się pocałować na tej samej ławce w odcinku 15 i też im przerwał telefon ale od Esmeraldy do Violi.
A teraz filmiki z odcinków 78 i 79 z Leonettą:

Śpiewane przez nich "Nuestro camino" to takie słodkie.



A i jeszcze " Si es por amor" w wykonaniu Ludmi i Violi. Lu zapatrzyła się w Fede i wtedy zaczęła lepiej śpiewać. SŁODKO!

I oficjalny teledysk, który wyobraża sobie Ludmiła:

Oczywiście te dwa są z odcinka 78.

Dobra koniec filmików.


TE AMO!

Ciao ( ostatnio ciągle to mówię).



5 komentarzy:

  1. Możesz pisać o Bromi. Ważne, żeby było też Naxi! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bardzo bym chciała zamiast Fere to Femilę, bo bardzo ostatnio ją polubiłam ;)
    Bromi też możesz dać, ale żeby nie było tego za dużo ;D Te 3 pary w zupełności wystarczą, oczywiście Leonetta, też może być, ale to już jak sama zechcesz :) <333

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z Pycia;*! Masz talent do pisania!

    OdpowiedzUsuń
  4. pisz o Bromi Naxi i Nikolcia W ma racje żeby zamienić Fere na Femiłę Leonetta też mogłaby się
    pojawić ale to zależy od ciebie

    OdpowiedzUsuń