sobota, 25 października 2014

NOTKA INFORMACYJNA?!

Heej? Jest tu ktoś?
Jeśli tak.. przeczytajcie całą notkę. Albo mnie zrozumiecie albo znienawidzicie.. wasz wybór :(

Zacznę od tego, że przedstawię wam w punktach o co chodzi w tym poście:

Po 1. Nie potrafię już nic napisać!
Codziennie próbuję zacząć nawet głupiego parta ale prawda jest taka, że nic mi się już nie udaje. Moje pomysły wyleciały.

Po 2. Szkoła...
W większości tak jest, że staje ona na przeszkodzie do pisania ale.. ja jestem w średniej. Mam dwa razy więcej nauki. Nowe przedmioty. Co tydzień mamy jakieś kartkówki czy sprawdziany.

Po 3.. ODCHODZĘ!
Ta decyzja jest ostateczna i wątpię bym ją zmieniła. Kocham wszystkie moje blogi i was czytelniczki. Trudno jest mi się z wami rozstać po ponad roku ale.. klamka zapadła ja już tu nie wrócę.

NATY PONTE ODCHODZI..
JEJ JUŻ NIE MA.


Tak dobrze widzicie to koniec.
Zostawiam blogger'a, moje blogi, które zamykam.

Nic mnie nie przekona do zmiany.

Albo powiem tak... moje zamiłowanie do Violetty nie jest już takie duże. 3 sezon MOŻE będę oglądała, na ViolettaLive nie mam co marzyć żeby iść albo na LodoTour (na koncert Comello o wiele bardziej bym chciała się wybrać). Po za tym mówili cały czas, że ostatnia seria będzię najlepszą ale jak na razie nic nie jest inne jak w poprzednich dwóch latach. Kłamstwa, dwie miłości Violetty, kłótnie wśród par.. jedynym szokiem dla mnie była śmierć Antonio nad czym dalej ubolewam bo była to świetna postać <3

Zwariowałam? Chyba tak bo powinnam po prostu zamknąć blogi i nic nie pisać bo nikt tego nie czyta. A nawet jeśli to mnie już znienawidziliście gdy napisałam, że Violetta już mnie nie interesuje.









Napisałam to co chciałam.

Naty Ponte się z wami żegna..

Kocham Was <3



Ciao :*:*:*

1 komentarz:

  1. Cb nie da się znienawidzić :)
    Ryczę ;( ;C
    Byłaś jesteś i będziesz cudowna i kochana <3
    Rozumiem Cię i tak naprawdę nie jestem zła
    Tylko rozumiesz, trochę mi smutno, bo twoje blogi były pierwszymi jakie zaczełam czytać i to dzięki nim za każdym razem kiedy wracałam ze szkoły pojawiał mi się uśmiech na twarzy :)
    Zawsze będę cię uwielbiać <3
    Kocham Cię <333

    OdpowiedzUsuń